Zapytania ofertowe
Kołbiel 31.08.2017 r.
Z A P Y T A N I E O F E R T O W E
1. Zamawiający:
zaprasza do złożenia ofert na:
„Wykonanie ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej zawierającej inwentaryzację przyrodniczą w zakresie występowania chronionych gat. zwierząt w tym ptaków i nietoperzy w związku z przygotowaniem do realizacji projektu termomodernizacji i rewitalizacji dla Parafii pw. św. Trójcy w Kołbieli”
2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie ekspertyzy ornitologicznej i chiroptologicznej dla obiektów mieszczących się pod adresem : ul. Kościuszki 25, 05-340 Kołbiel
Budynki objęte ekspertyzą :
1. Kościół powierzchnia o powierzchni ok. 450 m2, kubatura 10 000 m3, nr ewidencyjny gruntów 546:544
2. Plebania powierzchnia użytkowa 507 m2, kubatura 2150 m3, nr ewidencyjny gruntów 546,544.
Dokumentacja sporządzona zostanie na potrzeby pozyskania dofinansowania z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, działanie: Zmniejszenie zużycia energii w budownictwie oraz dotacji na rewitalizację zabytków.
· podczas wykonywania zlecenia wykonawca użyje kamery inspekcyjnej w celu dokładnej inwentaryzacji miejsc niedostępnych gołym okiem oraz detektora ultradźwięków do wykrywania obecności nietoperzy;
3. Szczegółowy zakres i forma zamówienia:
W zakresie ekspertyzy przyrodniczej należy uwzględnić:
- Charakterystykę kontrolowanych obiektów,
- Termin przeprowadzenia kontroli oraz opis użytego sprzętu,
- Opis stwierdzonych gatunków,
- Przygotowanie wniosków do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska na odstępstwa od zakazów w stosunku do gatunków chronionych zgodnie z Ustawą o ochronie przyrody (jeżeli będzie taka potrzeba
- Wskazanie zaleceń związanych z prowadzeniem prac remontowych
- Zalecany harmonogram przeprowadzenia prac,
- Sporządzenie projektu kompensacji przyrodniczej
- Wykaz niezbędnych zezwoleń do prowadzenia prac,
- Dokumentację fotograficzną stwierdzonych stanowisk
- Ekspertyzę należy wykonać w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej na nośniku cyfrowym.
Ekspertyzy muszą spełniać wymagania dotyczące ochrony ptaków i nietoperzy przed
przystąpieniem do prac termomodernizacyjnych wynikające z obowiązujących przepisów
prawnych.
4. Obowiązki stron:
Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
– rzetelna realizacja przedmiotu zamówienia
– współpraca z Zamawiającym w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia oraz przyjętych rozwiązań i wykorzystania materiałów, będących w dyspozycji Zamawiającego
– ponoszenie wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.
Do podstawowych obowiązków Zamawiającego należeć będzie:
– współpraca z Wykonawcą w zakresie związanym z wykonaniem przedmiotu zamówienia
– bieżące uzgadnianie proponowanych rozwiązań
– udostępnienie materiałów będących w jego posiadaniu niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia
4. Warunki stawiane Wykonawcom:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
– posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
– posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami do wykonywania zamówienia .
5. Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie należy zrealizować do 30.09.2017 r.
6. Miejsce i termin złożenia oferty:
Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani świadczeniem usług na określonych powyżej warunkach prosimy o złożenie oferty drogą mailową na adres: krzabram@wp.pl w terminie do 15.09.2017r.
7. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej:
Cena brutto oferty – znaczenie 100%
Oferta z najniższą ceną otrzyma 10 punktów. Pozostałym ofertom przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów.
UWAGA:
Cenę oferty należy wyszacować biorąc pod uwagę opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązki określone powyżej.
8. Warunki płatności:
Termin płatności: 14 dni od otrzymania faktury VAT
Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:
Ks. Krzysztof Abramowski tel. 504-040-417, mail : krzabram@wp.pl
9. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim, na formularzu stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania ofertowego..
10. Dodatkowe informacje:
W przypadku, gdy w określonym w pkt. 6 terminie nie wpłynie żadna oferta lub wpłynęła mniej niż 1 ważna oferta Zamawiający unieważni to postępowanie i przeprowadzi ponowne. Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania w sytuacji, gdy cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę, którą przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
11. Załączniki do niniejszego zapytania:
Załącznik nr 1 – Formularz oferty
Załącznik nr 1
[WZÓR OFERTY]
Nazwa Wykonawcy: …………………………………………………………………………………………
Adres Wykonawcy: …………………………………………………………………………………………
Numer telefonu / faksu …………………………………………………………………………………………
NIP i Regon: …………………………………………………………………………………………
Numer rachunku bankowego: …………………………………………………………………………………………
O F E R T A
Odpowiadając na zapytanie ofertowe na: „………………………..”
OFERUJEMY:
1. Wykonanie przedmiotu zamówienia za:
Cenę netto ……………………… zł (słownie zł: ……………………………………………………………………………………).
Podatek VAT …………………… zł (słownie zł: ……………………………………………………………………………………).
Cenę brutto …………………… zł (słownie zł: ……………………………………………………………………………………).
2. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze szczegółowymi warunkami realizacji zamówienia oraz projektem umowy i nie wnosimy do nich zastrzeżeń.
3. Przyjmujemy termin realizacji zamówienia opisany w Zapytaniu ofertowym
4. Wyrażamy zgodę na warunki płatności wynoszące: 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.
5. Oświadczamy, że dysponujemy osobami posiadającymi wiedzę, doświadczenie i uprawnienia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.
……………………………………
(miejscowość, data)
…………………………………………………………
(podpis wykonawcy lub osoby upoważnionej)
Informacja o wyborze oferty.